REGULAMIN
Regulamin akcji „WKRĘCENI w POMAGANIE” [„Regulamin”]
1. Postanowienia Ogólne
Organizatorem akcji “WKRĘCENI w POMAGANIE”, zwanej dalej „Akcją”, jest firma TRIGAR Sp. z o.o., ul. Wierzbięcice 17, 61-561 Poznań, NIP: 7831744184, REGON: 364881760, zwana dalej „Organizatorem”.
- Akcja przeprowadzona jest na zasadach i warunkach określonych w niniejszym Regulaminie (dalej „Regulamin”), który wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Akcji i obowiązuje do czasu jej zakończenia.
- Beneficjentem Akcji jest: Joanna Tomaszewska – podopieczna Fundacji Dzieciom – Wspólnota „Zdążyć z pomocą”.(https://dzieciom.pl/podopieczni/33511).
- Celem Akcji jest pomoc materialna Beneficjentowi.
- Akcja prowadzona jest w dniu 02.06.2024 r., od godziny 11:00 do zakończenia imprezy 11. Bieg 10km Szpot Swarzędz.
- Uczestnikiem Akcji zwanym dalej „Uczestnikiem”, może być pełnoletnia osoba fizyczna, która w czasie trwania Akcji spełni jej założenia, co wiąże się z koniecznością odwiedzenia stoiska firmowego TRIGAR mieszczącego się na Expo 11. Biegu 10km Szpot Swarzędz, które mieści się przy Swarzędzkim Centrum Sportu i Rekreacji (ul. Św. Marcin 1).
- Organizator oświadcza, że Akcja nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą gry losowej przewidzianej w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz. U. z 2015 r., , poz. 612, z późn. zm.).
2. Przebieg Akcji
- W trakcie trwania Akcji Uczestnik zobowiązany jest do przejechania na trenażerze marki Tacx odcinaka testowego o długości 1,8 km.
- Za każde Zgłoszenie spełniające wytyczne Regulaminu, Organizator zadeklarował przekazać na konto Beneficjenta 50 zł, co zostanie udokumentowane osobną publikacją na stronie zakończonych akcji „Wkręceni w Pomaganie”, zawierającą potwierdzenie przelewu na rzecz Beneficjenta. Przelew zbiorczy zostanie wykonany najpóźniej 09.06.2024 r.
- Uczestnik konkursu jest świadomy swojego stanu zdrowia i wykonuje zadanie konkursowe na własne ryzyko.
3. Zakończenie Akcji i przekazanie środków Beneficjentowi
- Akcja trwa do 02.06 2024 r., do zakończenia EXPO (około godziny 14:30)
- Organizator zobowiązuje się do podsumowania Akcji najpóźniej do 09.062024 r.
- Organizator zobowiązuje się najpóźniej do 09.06.2024 r. zlecić przelew na rzecz Beneficjenta wynoszący iloczyn liczby poprawnych zgłoszeń Uczestników pomnożonych przez 50 PLN.
4. Procedura reklamacyjna
- Wszelkie reklamacje w związku z przeprowadzeniem Akcji powinny być przesłane listem poleconym na adres TRIGAR SP z o.o., ul. Wierzbięcice 17, 61-561 Poznań lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy Organizatora: marketing@trigar.pl w trakcie trwania Akcji lub po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zakończenia
- Dla oceny zachowania terminu złożenia reklamacji w formie listu poleconego obowiązująca jest data stempla pocztowego.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od daty ich otrzymania.
5. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest firma TRIGAR Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: 61-561 Poznań, ul. Wierzbięcice 17, o numerze NIP: 7831744184. Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod tym samym adresem, kontakt iod@trigar.pl.
- Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych w Ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO), a także z ustawą z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm)
- Na potrzeby Akcji możemy gromadzić dane osobowych Uczestników w postaci imienia, nazwiska, numeru telefonu.
a) Zebrane w ten sposób dane będą przetwarzane jedynie do celów czuwania nad poprawnością przeprowadzonej Akcji.
4. Na potrzeby procesu reklamacji możemy potrzebować dane zwykłe w postaci: imienia, nazwiska, adresu i telefonu kontaktowego, adresu e-mail, oraz adresu do korespondencji.
a) Zebrane w ten sposób dane będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia reklamacji.
b) Dane osobowe zostaną usunięte niezwłocznie po zakończeniu procesu reklamacji i nie są wykorzystywane przez nikogo poza Administratorem i osoby przez niego wyznaczone.
5. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich usunięcia lub sprostowania, przenoszenia danych, ograniczania przetwarzania, nie wyrażenia zgody na ich przetwarzanie oraz do wniesienia skargi do organów nadzorczych jakim jest PUODO.
6. Postanowienia końcowe
- Wszelkie dodatkowe informacje o Akcji związane z jej funkcjonowaniem Uczestnik może uzyskać na stronie www.wkreceniwpomaganie.pl lub wysyłając e-mail na adres: marketing@trigar.pl
- Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z udziału w Akcji w przypadku naruszenia przez Uczestnika zasad określonych Regulaminem.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest na www.wkreceniwpomaganie.pl oraz w wersji papierowej w siedzibie Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Akcji z zastrzeżeniem, że w każdej sytuacji zebrany sprzęt wykorzystany zostanie na cele społeczne.